Adreswijziging doorgeven



Een adreswijziging doorgeven?

Bij een adreswijziging komt een hoop geregel kijken:
  • Een adreswijziging moet u bij vele instanties en bedrijven doorgeven. Zo moet u denken aan uw bank, verzekeringsmaatschappij, energiebedrijf, huisarts maar ook aan een vereniging of abonnement op een krant of tijdschrift.
  • Heeft u op dit moment verhuisplannen? Of heeft u al een nieuwe leuke woning gevonden? Zorg er dan voor dat u tijdig en goed uw adreswijziging doorgeeft.
  • Regelt u de adreswijzigingen niet goed of vergeet u een aantal bedrijven, dan komt de post bij andere personen terecht. Dit zorgt voor overlast bij de nieuwe bewoners en zorgt voor onnodig veel afval.
  • Breng familie en vrienden op de hoogte van een adreswijziging door middel van een leuke verhuiskaart.

Tijdelijk een nieuw adres?

Het kan voorkomen dat u van uw oude huis eerst tijdelijk naar een ander adres verhuisd. Het huis is bijvoorbeeld eerder verkocht dan dat er een nieuw huis gevonden is. Een adreswijziging doorgeven voor een tijdelijk adres is niet anders dan een wijziging doorgeven voor je nieuwe woning, zonder tijdelijke adres. Instanties en bedrijven moeten namelijk altijd een adres hebben om u te registreren. De post moet tenslotte ergens door de bus.

Hulp bij een adreswijziging?

Bij een adreswijziging komt een hoop kijken. Het is belangrijk om een adreswijziging tijdig door te geven bij alle instanties en bedrijven waar u geregistreerd staat. Een verhuisboekje is een goede oplossing om u hierbij te helpen.

Gerelateerde Informatie
- Verhuisboekje Meer Informatie »
- Verhuisservice en advies Meer Informatie »

Adreswijziging | Post Verhuizen | Informatie